Həqiqətən zavallı o kəslərdir ki, musiqidən xəstə kimi asılı vəziyyətə düşüb, həyatını bunsuz təsəvvür etmir.Halbuki musiqi insana heç bir fayda verməz vaxt itkisindən savayı.
Peyğəmbər – səlləllahu aleyhi və səlləm – buyurdu: "Ümmətim içində, yerə batrılma, heyvana çevrilmə və dənizə qərq olma olacaqdır" Səhabələr: "Ey Allahın Rəsulu! Onlar Allahdan başqa ilah olmadığına şəhadət etdikləri haldamı?" deyə soruşdular. Peyğəmbər: "Bəli, çalğı alətləri, içki və ipək geyinmək yayıldığı zaman" deyə buyurduM (İbn Əbi Şeybə "Musənnəf" 15/164) Peyğəmbər – səlləllahu aleyhi və səlləm – buyurdu: "İki səs vardır ki, bunlar dünya və axirətdə lənətlənmişdir. Musiqi aləti və müsibət anında şivən səsi (ah-nalə, mərsiyə və s)" ( əl-Albani "Səhih Silsilə" 427) İbn Teymiyyə – rahmətullahi aleyhi – deyir ki: "Bu hədis musiqinin haram olmasına dair ən gözəl hədislərdən biridir. Cabir b. Abdullah – radıyallahu anhu – dan gələn məşhur ifadələrin birində deyilir ki, Peyğəmbər – səlləllahu aleyhi və səlləm - buyurmuşdu: "Mən iki axmaq və facir (günah) səsdən nəhy (qadağan) edildim. Nemət əsnasında olan səsdən (əyləncədən) və bir də müsibət anında olan səsdən (yanaqları vurmaqdan, yaxa cırmaqdan, şivən qoparmaqdan). Müsibət anındakı səsi qadağan etdiyi kimi, nemət əsnasında çıxarılan səsi də qadağan etmişdir. Nemət əsnasındakı səs mahnı səsidir" (əl-İstiqamə 1/292-293) İbn Ömər – radıyallahu anhu – nun mövlası Nəfi deyir ki, İbn Ömər – radıyallahu anhu – bir musiqi səsi eşitdikdə barmaqları ilə qulaqlarını tutdu və yoldan uzaqlaşdı. Mən: "Bir şeymi eşitdin?" dedim. O, barmaqlarını qulağından çəkərək dedi: "Mən Peyğəmbər – səlləllahu aleyhi və səlləm – ilə birlikdə idim. Eyni şeyi eşitdi və mənim etdiyim kimi etdi" (Sünnən Əbu Davud "Kitabul Ədəb", əl-Albani "Səhih Əbu Davud" 3/930, H. 4924)
Abdullah b. dinar rəvayət edir ki, mən İbn Ömər – radıyallahu anhu – çalıb-oynayan bir qız uşağının yanından keçdikdə (onu göstərib) dedi: "Əgər şeytan bir kimsədən əl çəkmiş olsaydı, bundan əl çəkərdi". (Ədəbul mufrad 784) Ummi Əlqəmə rəvayət edir ki, Aişə – radıyallahu anhu – nin qardaşı qızlarını sünnət etdilər. Aişə – radıyllahu anhu – yə deyildi ki, bəlkə bunları əyləndirmək üçün bir adam çağıraq?" Aişə: "Olar!" deyib Adiyin yanına adam göndərdilər. Onu evə gətiridlər. Aişə- radıyallahu anhu – evə gəldikdə onun başını əsdirərək nəğmə oxuduğunu gördü. Bu adam şerbaz idi. Aişə : "Uff! (Bu) bir şeytandır. Qovun onu, qovun onu!" dedi. (Ədəbul Mufrad 1247) Əbu Hureyrə – radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Peyğəmbər – səlləllahu aleyhi və səlləm – mahnı oxuyan cariyənin qazancını yeməyi qadağan etdi". (İmam Bəğavi "Şərhu Sunnə" 8/23). Əbu Hureyrə – radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Peyğəmbər – səlləllahu aleyhi və səlləm – buyurdu: "Mələklər içində köpək və zınqırov olan heç bir səfərdə olan qəbiləyə yoldaşlıq etməzlər" (Müslim 2113) Əbu Hureyrə – radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Peyğəmbər – səlləllahu aleyhi və səlləm – buyurdu: "Zınqırov şeytanın mizmarıdır" (Müslim 2114) Əgər zınqırov rəhmət mələklərinin nifrət etməsinə səbəb olursa, günümüzdəki olan o, musiqi alətləri necə olacaq? Peyğəmbər – səlləllahu aleyhi və səlləm – buyurdu: "Allah Adəm oğluna zinadan nəsibini yazmışdır. Bu ona mütləq çatacaqdır. Gözlərin zinası baxmaqdır, qulaqların zinası isə dinləməkdir…" ( Müslim "Kitabul Qədər") Peyğəmbər – səlləllahu aleyhi və səlləm – buyurdu: "Allahı zikr etmək növündən olmayan hər bir iş boş bir iş və bir aldanmadır. Bundan dörd şey müstəsnadır. Kişinin iki hədəf arasında gedib-gəlməsi (atıcılığı öyrənməsi), atını yəhərləməsi, kişinin qadını ilə oynaması və üzməyi öyrənməsi" ( əl-Albani Səhih Silsilə" 315) İbn Teymiyyə – rahmətullahi aleyhi – deyir ki: "İnsanın etdiyi hər bir əyləncə batildir. Batil isə haqqın ziddidir. Haqq olmayan, ona vəsilə və faydalı olmayan hər şey batildir, vaxtı boşa keçirməkdir, dini və dünyası üçün faydalı olacaq şeyləri itirməsinə səbəbdir. Dinin belə bir şeyi mübah sayması mümkün deyildir".
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder